Een levering waarbij alles vlekkeloos verloopt , is erg belangrijk voor u en voor ons. We controleren hier alle verpakkingen voor ze vertrekken. U zelf moet ook de nodige voorzorgen nemen. Om u te helpen bij deze goede voorbereiding , vindt u hieronder enkele tips. Een vlotte levering is aangenaam voor u en voor onze vakmannen!
- Voorzie genoeg parkeerruimte:
- levering zonder ladderlift = 8 meter, indien er op straat moet geparkeerd worden en niet op een oprit.
- levering met ladderlift = 15 meter.
- Indien u in een drukke straat woont , vraagt u tijdig bij uw gemeente borden voor parkeerverbod aan , zodat u de plaatsen kan vrij houden.
- Steeds betalen bij levering. In cash, met gecertifieerde bankcheque of met de betaalkaart. Bankcontact, Visa of Mastercard, maar wel opletten met uw persoonlijk limiet.
- Indien we uw meubelen enkel leveren en niet monteren, dan worden deze afgezet op het gelijkvloers.
- Voorzie een vlotte doorgang naar de kamer waar uw nieuwe meubelen zullen staan. Zorg ervoor dat de plaats waar er gemonteerd moet worden, leeg is.
- Gelieve uw persoonlijke gegevens op de bestelbon te controleren. Indien er een wijziging is, mail dan naar info@sofaplus.be of bel naar 054 32 10 15 tijdens de openingsuren en geef dit door voor de levering! (GSM, vast telefoonnummer, leveringsadres, verdieping….)
- Indien u wenst dat we uw oude meubelen meenemen (tegen betaling), dan heeft u dat met de verkoper afgesproken en is dat genoteerd op de verkoopbon. U moet ze dan op voorhand demonteren (niet voor salons en matrassen). Indien het niet afgesproken is met de verkoper en u wilt toch nog dat we de meubelen meenemen, moet u de leveringsdienst daarvan 3 werkdagen voor de levering verwittigen.
- Kijk goed na of alles via de huislift/trap naar boven kan. Vraag ook de toestemming van de conciërge of de eigenaar van het gebouw om deze te gebruiken. Bij twijfel, raden we aan om onze ladderlift te bestellen tegen een kleine meerprijs. Indien we de ladderlift niet moeten gebruiken, hoeft u deze ook niet te betalen.
- Er wordt door onze mensen geen vensterglas uitgenomen. Hiervoor contacteert u best zelf een glazenmaker. Enkel verhuisramen inclusief het raamkozijn worden door ons eruit genomen.
- Een leveringsafspraak kan geannuleerd of verplaatst worden ten minste 5 werkdagen voor de afgesproken leveringsdatum. Indien er toch binnen de 5 werkdagen afgebeld wordt, of bij afwezigheid op de dag zelf, rekenen wij annulatiekosten aan.
- Enkele dagen voor de levering contacteren we u voor het exacte tijdstip van de levering.